MAAK KENNIS MET DE NIEUWE COOLPIX-SUPERZOOMOBJECTIEVEN VAN NIKON

Groot-Bijgaarden - Nikon introduceert twee nieuwe COOLPIX-superzoomobjectieven boordevol met krachtige functies die over NIKKOR-optiek beschikken voor verbluffende beelden. Deze lichte, eenvoudig te gebruiken camera's leveren van vergezichten tot straatbeelden scherpe groothoek- tot superteleopnamen, zelfs bij weinig licht.

De COOLPIX A1000 heeft een 35x optische zoom, een nieuwe ingebouwde elektronische zoeker en opname van RAW-beelden. Deze camera laat gebruikers als uitstekende reisgenoot eenvoudig van sfeervolle groothoek naar gedetailleerde superteleopnamen overgaan. De camera neemt 4K-video's op en heeft een kantelbare touchscreenmonitor die het eenvoudig maakt om opnamen vanuit interessante perspectieven samen te stellen.

De COOLPIX B600-bridgecamera beschikt over een 60x optische zoom, een grote monitor en een robuuste grip. Of het nu een gezinsreis naar het park of een citytrip is, deze camera is een geweldige allrounder. De camera neemt Full HD-video met stereogeluid op. Talloze ingebouwde creatieve standen maken het eenvoudig om een artistiek tintje aan foto's of video's te geven.

Ines Bernardes, productmanager bij Nikon Europe, zegt hierover: “Beide camera's zijn fantastische opties voor gebruikers die hun creativiteit willen ontdekken. Dankzij het zoombereik van groothoek tot supertelezoom kunt u bijna elk onderwerp opnemen. De BSI CMOS-sensor van 16 MP en de vibratiereductie van Nikon zorgen voor uitstekende resultaten bij weinig licht. En SnapBridge maakt het eenvoudig om de beste opnamen te delen of een smartapparaat te gebruiken om op afstand op te nemen.”¹

Belangrijke functies van de COOLPIX A1000

NIKKOR-objectief met 35x optische zoom. Brandpuntsafstand van 24–840 mm.² Gaat tot circa 1680 mm met Dynamic Fine Zoom.³
4K-video's. Maak adembenemende 4K/UHD-video-opnamen van 30p of Full HD op met maximaal 60 bps.
Grote elektronische zoeker. Elektronische zoeker (EVF) met een hoog contrast en 1.166.000 beeldpunten voor een duidelijk zichtbaar beeld.
Kantelbaar touchscreen. De heldere LCD-monitor van 3 inch met 1.036.000 beeldpunten kan in bijna elke richting worden gekanteld.
Soepele zoomregeling. De zijzoomknop en terugkeerzoomknop maken het gemakkelijk om de zoom snel en vloeiend aan te passen.
RAW-ondersteuning. Gebruikers kunnen ongecomprimeerde beeldbestanden naar verwerkings-/bewerkingsprogramma's opslaan en exporteren.

Belangrijke functies van de COOLPIX B600

NIKKOR-objectief met 60x optische zoom. Brandpuntsafstand van 24–1440 mm.² Gaat tot circa 2880 mm met Dynamic Fine Zoom.³
Full HD-video's. Druk eenvoudigweg op de speciale filmknop om het opnemen van Full HD (1080p/30p) met stereogeluid te starten.
Grote monitor. 7,6 cm (3 inch), lcd-monitor met een hoge resolutie van 921.000 beeldpunten met instelbare helderheid. Behandeld met een antireflectiecoating.
Snelle autofocus. AF met doelopsporing zorgt ervoor dat zelfs bij weinig licht snel op onderwerpen wordt scherpgesteld.
Moeiteloze artisticiteit. Creatieve standen voor foto's en video's. Macro-stand voor schitterende opnamen van kleine wondertjes.

Footnotes

¹ De SnapBridge-app van Nikon moet op een compatibel smartapparaat worden geïnstalleerd voordat SnapBridge met deze camera kan worden gebruikt.
² Kleinbeeldequivalent.
³ De vergroting van Dynamic Fine Zoom wordt berekend op basis van de maximale groothoekstand van de optische zoom.

Morjiane Lamallem Grayling NV